Doprava ZDARMA při nákupu nad 1490 Kč!

Obchodní podmínky

Modom® s.r.o.  
Jednatel Radim Toms
Roháčova 188/37
130 00 Praha 3 - Žižkov        

IČ: 27121542             
DIČ: CZ27121542           

Plátce DPH               
č. ú.: 78-1317190257/0100                                                                                                                                                    

Kontaktní email pro e-shop: info@modom.cz     
Kontaktní telefon: +420 317 842 374, 602 388 570
Provozní doba: po-pá:  6:00 - 14:30   

 

Korespondenční adresa a reklamační oddělení:      

Okružní 1845             
25801 Vlašim 

Kontaktní telefon pro reklamace: 736 451 952 

     

Nákupní řád stanovuje podmínky pro nákup mezi provozovatelem internetového obchodu (dále jen prodávající) a zákazníkem (dále jen kupující). Bližší informace o prodávajícím naleznete na www.modom.cz sekce reklamační a nákupní řád. Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, je-li smluvní stranou spotřebitel, zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).

VYMEZENÍ POJMŮ

Spotřebitelská smlouva - smlouva kupní, o dílo, případně jiné smlouvy, pokud smluvními stranami jsou na jedné straně spotřebitel a na druhé straně dodavatel resp. prodávající.

Prodávající je podnikatel, který spotřebiteli, popřípadě jiným kupujícím prodává výrobky nebo poskytuje služby.

Kupující/spotřebitel - je každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

Kupující/jiný subjekt – osoba vykonávající činnost na vlastní účet a odpovědnost živnostenským nebo obdobným způsobem se záměrem činit tak soustavně za účelem dosažení zisku, je považována se zřetelem k této činnosti za podnikatele. Každá další osoba, která uzavírá smlouvy související s vlastní obchodní, výrobní nebo obdobnou činností či při samostatném výkonu svého povolání, popřípadě osoba, která jedná jménem nebo na účet podnikatele.

Kupní smlouva – kupní smlouvou se prodávající zavazuje, že kupujícímu odevzdá věc, která je předmětem koupě, a umožní mu nabýt vlastnické právo k ní, kupující se zavazuje, že věc převezme a zaplatí prodávajícímu kupní cenu.

Všeobecné obchodní podmínky (VOP) - smluvní ujednání mezi prodávajícím a kupujícím upravená tímto nákupním řádem a reklamačním řádem, které jsou rovněž součástí VOP a dále relevantní informace obsažené v jednotlivých sekcích obchodu. Kupující souhlasí s těmito obchodními podmínkami účinnými v době odeslání své objednávky a je jimi vázán od doby uzavření kupní smlouvy. Všeobecné obchodní podmínky jsou nedílnou součástí uzavřené smlouvy.

Vysvětlení zkratky: ZOS: zákon č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění

 

OBJEDNÁVKA

  • Objednávku je možné učinit on-line košíkem, emailem, faxem nebo poštou. Jakákoliv forma je závazná.
  • Objednáním zboží kupující akceptuje nákupní řád a reklamační řád vystavený prodejcem.
  • Kupující je povinen poskytnout prodávajícímu údaje potřebné k úspěšnému splnění objednávky.
  • Kupní smlouva je uzavřena v okamžiku potvrzení objednávky kupujícího prodávajícím.
  • Objednané zboží se stává majetkem kupujícího až po úplném zaplacení ceny a převzetí zboží.

 

PRÁVA A POVINNOSTI PRODÁVAJÍCÍHO

  • Prodávající má povinnost sdělit veškeré údaje o zboží, daních i poplatcích nebo dalších nákladech.
  • Prodávající kupujícímu odevzdá věc, jakož i doklady, které se k věci vztahují, a umožní kupujícímu nabýt vlastnická práva k věci v souladu se smlouvou.
  • Uzavřít smlouvu v souladu s údaji, které sdělil spotřebiteli před uzavřením smlouvy. Údaje lze měnit, pouze pokud si je strany výslovně ujednají, jinak platí obsah pro spotřebitele příznivější. Podnikatel vydá spotřebiteli bezprostředně po uzavření smlouvy alespoň jedno její vyhotovení. Pokud prostředek komunikace na dálku neumožňuje poskytnout spotřebiteli všechny údaje, je prodávající povinen je spotřebiteli sdělit v textové podobě nejpozději do doby plnění.
  • Při objednání prostřednictvím prostředku komunikace na dálku je prodávající povinen neprodleně potvrdit obdržení objednávky a zaslání smlouvy a všeobecných obchodních podmínek v textové podobě.
  • Při odstoupení od smlouvy, pokud spotřebitel využije vzorový formulář, potvrdí podnikatel bez zbytečného odkladu jeho přijetí.
  • Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Jiným způsobem podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžní prostředky jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu s tím nevzniknou další náklady.
  • Prodávající upozorní kupujícího při ujednávání kupní smlouvy na vady věci, o nichž ví.

 

PRÁVA A POVINNOSTI KUPUJÍCÍHO

  • Kupující je povinen uvést prodávajícímu nutné osobní údaje potřebné k úspěšnému plnění objednávky.
  • Kupující se zavazuje uhradit a převzít zboží.
  • Kupující nemůže odstoupit od smlouvy z důvodů uvedených v § 1837 občanského zákoníku, například u poskytování služeb, jestliže byly splněny s jeho předchozím výslovným souhlasem před uplynutím lhůty pro odstoupení a podnikatel před uzavřením smlouvy sdělil spotřebiteli, že v takovém případě nemá právo na odstoupení od smlouvy, u dodávky zboží, které bylo upraveno podle přání spotřebitele nebo pro jeho vlastní osobu, u opravy nebo údržby provedené v místě určeném spotřebitelem na jeho žádost, to však neplatí v případě následného provedení jiných než vyžádaných oprav či dodání jiných než vyžádaných náhradních dílů, o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit.
  • Dodal-li podnikatel spotřebiteli něco bez objednávky a ujal-li se spotřebitel držby, hledí se na spotřebitele jako na poctivého držitele. Spotřebitel nemusí na své náklady podnikateli nic vracet, ani ho o tom vyrozumět.
  • Na kupujícího přechází nebezpečí škody na věci současně s nabytím vlastnického práva. Nabude-li kupující vlastnické právo před odevzdáním věci, má prodávající až do odevzdání věci práva a povinnosti schovatele. Při uzavření smlouvy s odkládací podmínkou přechází nebezpečí škody na věci na kupujícího nejdříve dnem splnění podmínky.
  • Kupující je povinen dodané zboží prohlédnout co nejdříve po přechodu nebezpečí škody na věci a přesvědčí se o jejích vlastnostech a množství.
  • Kupující nemá práva z vadného plnění, jedná-li se o vadu, kterou musel s vynaložením obvyklé pozornosti poznat již při uzavření smlouvy. To neplatí, ujistil-li ho prodávající výslovně, že věc je bez vad, anebo zastřel-li vadu lstivě.
  • Má-li kupující převzít věc od třetí osoby, přechází na něho nebezpečí škody okamžikem, kdy mohl s věcí nakládat, ne však dříve než v době určené jako čas plnění.

 

ODSTOUPENÍ SPOTŘEBITELE OD KUPNÍ SMLOUVY ZA POMOCI PROSTŘEDKŮ KOMUNIKACE NA DÁLKU

Dle § 1829 občanského zákoníku má spotřebitel právo na odstoupení od kupní smlouvy do doby 14ti dnů. Lhůta běží ode dne uzavření smlouvy a jde-li o

  • kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží
  • smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží
  • smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, ode dne převzetí první dodávky zboží

 

PRÁVO ODSTOUPIT OD SMLOUVY – INFORMACE PRO SPOTŘEBITELE

Do 14 dnů máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu.

Pro účely uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte o svém odstoupení od této smlouvy informovat (uvést jméno kontaktu nebo obchodní název, adresu sídla nebo bydliště, telefon, e-mail) formou jednostranného právního jednání (například dopisem zaslaným prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, faxem nebo e-mailem). Můžete využít vzorový formulář, není to však vaší povinností. Aby byla dodržena lhůta pro odstoupení od této smlouvy, postačuje odeslat odstoupení od smlouvy před uplynutím příslušné lhůty.

Pokud odstoupíte od smlouvy, vrátíme Vám bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám došlo Vaše oznámení o odstoupení od smlouvy, všechny platby, které jsme od Vás obdrželi, včetně nákladů na dodání (kromě dodatečných nákladů vzniklých v důsledku Vámi zvoleného způsobu dodání, který je jiný než nejlevnější způsob standardního dodání námi nabízený). Pro vrácení plateb použijeme stejný platební prostředek, který jste použil/a pro provedení počáteční transakce, pokud jste výslovně neurčil/a jinak. V žádném případě Vám tím nevzniknou další náklady.

Platbu vrátíme až po obdržení vráceného zboží nebo prokážete-li, že jste toto zboží odeslal/a zpět, podle toho, co nastane dříve.

Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupené od této smlouvy, zašlete zpět na korespondenční adresu uvedenou na daňovém dokladu, kontaktní údaje - Modom s.r.o., email - info@modom.cz, tel. č.: 317 842 374.

Lhůta se považuje za zachovanou, pokud nám zboží odešlete zpět před uplynutím 14 dnů. Ponesete přímé náklady spojené s vrácením zboží.

Ve sjednaných případech, kdy nelze zboží vrátit obvyklou poštovní cestou, bude předání zboží i výše nákladů sjednána individuálně. Odpovídáte pouze za snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s tímto zbožím jiným způsobem, než který je nutný k obeznámení se s povahou a vlastnostmi zboží, včetně jeho funkčnosti.

 

Vzorový formulář - Oznámení o odstoupení od smlouvy

 

Adresát

 

Text

Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o nákupu zboží (doplnit konkrétní údaj).

Datum objednání /datum obdržení

Doplnit obě data

Jméno a příjmení spotřebitele

 

Adresa spotřebitele

 

Podpis spotřebitele

 

Datum

 

ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ PORTÁLEM HEURÉKA

Provozovatel je oprávněn předávat osobní údaje zákazníků v rozsahu e-mailových adres, použitých v rámci nákupů na stránkách internetového obchodu, provozovateli portálu Heureka.cz za účelem generování a zasílání dotazníků spokojenosti s nákupem v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš internetový obchod zapojen. Provozovatel portálu Heureka.cz je vůči naší společnosti v postavení zpracovatele osobních údajů ve smyslu § 6 zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Zasílání e-mailových adres se týká všech zákazníků, kteří nevyjádřili svůj nesouhlas se zasíláním obchodních sdělení ve smyslu § 7 odst. 3 zák. č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti, a je prováděno po každém nákupu na internetovém obchodu. Provozovatel portálu Heureka.cz je oprávněn předanou e-mailovou adresu použít výhradně za účelem vygenerování a zaslání dotazníku spokojenosti, ve smyslu Podmínek programu Ověřeno zákazníky dostupných na adrese https://sluzby.heureka.cz/napoveda/podminky-a-dulezite-dokumenty/. Provozovatel portálu Heureka.cz předané e-mailové adresy uchovává po dobu, po kterou je naše společnost zařazena do programu ověřeno zákazníky, nebo po dobu, kdy zákazník vyjádří svůj nesouhlas se zasíláním obchodních sdělení vůči naší společnosti nebo přímo vůči provozovateli portálu Heureka.cz k čemuž je mu poskytnuta možnost v každém jednotlivém dotazníku.